Ofte stillede spørgsmål

Her finder du nogle ofte stillede spørgsmål til os.

  1. Er det muligt at afhente varen?
    Som udgangspunkt er det ikke muligt at afhente din bestilling på vores adresse, men du er velkommen til at sende os en mail på info@outdoorpro.dk - så kan vi snakke om mulighederne.

  2. Hvad er Prismatch?
    Vi prismatcher på siden, så du roligt kan bestille her. Finder du en vare du lige har købt billigere et andet sted lige efter du har købt hos os, så skal du bare sende os en mail på info@outdoorpro.dk, hvor du beviser hvor du har fundet det billigere (Fysisk foto af varen, link til hjemmeside eller lign. - vi kigger på den totale sum inkl. moms og fragt).

    Hvis du sender os ovennævnte dokumentation, så kigger vi på det og refunderer penge til din konto, så det svarer til at have købt det billigere produkt andetsteds.

    Bemærk dog, at vi ikke matcher på dags- og ugetilbud, eller andre former for kortvarige tilbud.

  3. Hvornår kommer min bestilling?
    Vi gør alt for at ekspedere alle ordrer så hurtigt som muligt og meget gerne samme dag. Der kan dog være enkelte tilfælde, hvor dette ikke er muligt. Det kan være hvis der er produkter med længere leveringstid i den samlede ordre. Er du i tvivl om afsendelse og levering af dine varer, så kontakt os endelig, og vi vil besvare alle dine spørgsmål. 

  4. Kan jeg få det sendt pr. efterkrav?
    For at holde omkostningerne nede sender vi ikke pr. efterkrav, men altid som pakke. Ved at sende som pakke sikrer vi os sikker levering, samt at du altid kan følge ordren hele vejen til leveringsadressen.

  5. Jeg bor i udlandet, sender I til udlandet?
    Ja vi sender glædeligt din pakke til udlandet! 

    Vær dog opmærksom på, at fragtprisen til andre lande varierer fra land til land. Den nemmeste måde at finde fragtprisen er ved at lægge varen (eller varerne) i kurven, så skulle fragtprisen til udlandet gerne vises der.

  6. Jeg kan ikke være hjemme når posten kommer, hvad sker der så?
    Når du bestiller med omdeling, er det muligt at kunne få lagt pakken på leveringsadressen. Her er det nødvendigt, at du skriver hvor den må stilles i kommentarfeltet til din ordre.

  7. Jeg er udstationeret, sender i til feltpostadresser?
    Forsendelse til feltpostadresser er intet problem, du skal blot opgive din feltpostadresse i kommentarfeltet, og så sender vi pakken til dig!