Vi bygger om i dag. Beklager, hvis det roder :-)

Ofte Stillede Spørgsmål

  1. Er det muligt at afhente varen?
    Som udgangspunkt er det ikke muligt at afhente din bestilling på vores adresse, men du er velkommen til at sende os en mail på info@outdoorpro.dk - så kan vi snakke om mulighederne.

  2. Hvad er Prismatch?
    Vi har prismatch er på siden, det vil sige du roligt at bestille her. Finder du varen dagen efter billigere et andet sted skal du bare mail os på info@outdoorpro.dk med bevis for hvor du har fundet det billigere. (Foto af varen fysisk, link til hjemmeside eller lign. - vi kigger på den totale sum inkl. moms og fragt)
    Så kigger vi på det og refunderer penge til din konto.
    Vi matcher dog ikke på dags- og ugetilbud eller andre former for kortvarrige tilbud.  


    Hvornår kommer min bestilling?
  3. Vi gør alt for at ekspedere alle ordre hurtigst muligt og samme dag. Der kan dog være enkelte tidspunkter hvor dette ikke er muligt at nå. Det er hvis produkter med længere leveringstid er i ordren. Er du i tvivl så kontakt os. 


  4. Kan jeg få det sendt pr. efterkrav?
    For at holde omkostningerne nede, sender vi ikke pr. efterkrav, men altid som pakke. Ved at sende som pakke sikre vi levering samt du altid kan følge ordren hele vejen til leveringsadressen.


  5. Jeg bor i udlandet, sender i til udlandet?
    Ja vi sender glædeligt din pakke til udlandet. 
    Vær dog opmærksom på at fragtprisen til disse lande er forskellige. Du finder nemmest ud af fragten ved at ligge varen(e) i kurven og se fragtprisen der.

  6. Jeg kan ikke være hjemme når posten kommer?
    Når du bestiller med omdeling, er det muligt at kunne få stilt pakken Her skal du skrive i kommentarfeltet, hvor den må stilles.

  7. Jeg er udstationeret, sender i til feltpost adresse?
    Forsendelse til feltpost adresse er intet problem, du skal blot opgive din feltpost adresse i kommentar feltet.